Melangkah Kaki Ke Dunia Penulisan..

Aku mebina blog ini untuk meluahkan isi hati, pandangan dan menerima cadangan berkenaan apa jua perkara agar ianya dapat dikongsikan bersama-sama. Blog ini akan dijadikan medan untuk aku mengasah ilmu kesusasteraan yang dimiliki disamping menerima peringatan dan memperingati manusia akan hakikat kita diciptakan, tugas kita dibumi, amanah kita dan persediaan menghadapi Allah S.W.T yang Maha Kuasa.

Apa jua yang terlintas dan terdengar oleh aku kan aku coretkan disini untuk tatapan semua. Oleh itu sekiranya ada tersalah silap, betulkanlah aku gar tidak terus hanyut dalam dunia khayalan sendiri. Bermadah pulak...

Blog, umpama pisau. Baik digunakan baik hasilnya. Seperti menyiang ikan, memotong buah. Tapi salah guna, buruk hasilnya seperti membunuh atau merompak. Apa-apa ajela...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS
Read Comments

0 Response to "Melangkah Kaki Ke Dunia Penulisan.."