Ulasan Konsert Dikir Barat UKM 2009


Assalamualaikum.. aku lama dah tak sentuh keypad.. ari ni kebetulan free cket, so aku nak cakap pasal konsert kt ukm hari tu. Secara jujur dan ikhlas aku ucapkan tahniahlah kepada MT baru dan kepada budak tunas semua sebab Berjaya mengadakan satu program yang besar. Biarpun ramai pelajar yang pulang bercuti pada hari itu, dectar tetap penuh! Artis jemputan pun semua boleh dikatakan hebat dan jemputan kumpulan dikir Uitm pun malam itu enjoy dan santai. Mereka dilihat mampu bekerjasama dengan ukm. Harap lain kali jemput Uitm lagi.

Paling seronok ialah idea baru iaitu Abe Lan misai kita, Sem dan seorang budak pompuan yang aku tak kenal jadik wayang skin… aku puji idea ini dan harap tahun depan ada lagi idea-idea yang lebih ganazzzz. Lagi satu pasal tarikh konsert aku harap masa akan dating tarikh untuk anjurkan konsert perlu diteliti lagi agar tarikh konsert jatuh pada hari yang semua pelajar ukm ada. Lagi satu aku jugak harap publisti konsert masa akan dating lebih meluas. Kerana aku lihat publisiti kali ini tidak meluas. Ada juga aku terima laporan yang flyers banyak di temui di kolej amin dengan keadaan berlonggok tanpa diedarkan. Harap publisiti memainkan peranan. Time aku dulu siap pegi edar kt putrajaya lagi, kt pasar malam, kawasan Bandar kajang. Hope, next time publisiti kalau boleh edar fyers dan sepanduk awal lagi.. apa pun, konsert tahun 2009 ini BEST!!!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS
Read Comments

0 Response to "Ulasan Konsert Dikir Barat UKM 2009"