Mari Memeriahkan Gatsby Deodorant Street Fair!!!



Siapa mahu barangan elekteronik, komputer,telefon bimbit dan voucher tunai berjumlah lebih dari RM 15,000! Siapa tak mahu kan? Samalah dengan kawe pun teringin nak merasa barang-barang ini. Dari mana nak dapatkannya??

Kalau nak tahu Gatsby Deodorant bakal melangsungkan ‘Street Fair’ secara besar-besaran pada di ruang legar Berjaya Timesquare, KL pada 17 April 2010 ini. Pelbagai acara dan permainan dilangsungkan dan hadiahnya adalah lumayan. Kalau nak tahu macam-macam acara best dan santaiyang akan berlangsung dari acara membaling getah hinggalah kepada aksi-aksi yang melucukan dan menggeli hati. Paling tak sabar nak tengok dan join ialah acara bergusti sumo dalam beg udara, confirm kecoh, kelakar dan seronok punya. Peserta permainan jugak nanti akan memenangi mata yang mana ia boleh menebus mata ganjaran yang terkumpul dengan barangan menarik dari Gatsby!! Best kan?

Apa lagi, jadikan cuti hujung minggu ada adalah cuti paling bermakna pada 17 April 2010 nanti. Cepat-cepat tandakan tarikh ini dalam kalender kawan-kawan semua dan sama-sama kita pakat jumpa di sana. Jangan lupa!! Tak tahu jalan? Tak apa, nak datang ke sini senang sahaja iaitu boleh kita menaiki Monorail ke Stesen Imbi, dan berjalan kaki ke Berjaya Timesquare. Atau nak peta boleh rujuk di http://my.pagenation.com/kul/This+Spot_101.716125_3.142925.map atau jugak di http://www.streetdirectory.com/malaysia/kl/travel/travel_id_29/travel_site_10/. Untuk keterangan lanjut dan jelas bolehlah layari www.gatsby.com.my/streetfair..
KITA JUMPA DI SANA....!!!!!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS
Read Comments

2 Response to "Mari Memeriahkan Gatsby Deodorant Street Fair!!!"

  1. mohad says:
    March 10, 2010 at 9:48 PM

    entry yang menarik..

  2. aRMaNiZaN says:
    March 11, 2010 at 12:30 AM

    trimas,, selaluh melawat ya