Aidilfitri Yang Mengembirakan...

Hari RAya Aidlfitri 2009 adalah hari raya yang paling memenatkan dan paling sibuk. Namun, tahun adalah paling gembira kerana aku sempat berbuka puasa di rumah bersama keluarga. Tahun ni aku balik malam 19hb iaitu dua hari sebelum raya. Maka, sempatlah aku beraya berbuka puasa bersama keluarga. Seronok.. kerana tahun lepas (2008) aku tidak dapat merasai kenikmatan berbuka bersama keluarga kerana bas yang aku naik pagi hari sebelum raya telah rosak di sebuah kampung dekat Kuala Krai. Aku terpaksa naik teksi ke bandar Machang dan naik teksi lagi sekali ke Kota Bharu dan naik kereta lagi sekali nak balik ke rumah. Dekat jam 10.30 malam raya aku sampai rumah. Itu tahun lepas punye cerita la.. Tahun ni Alhamdulillah, syuku pada ALLAH S.W.T kerana aku dapat jugak samapai awal,..

Dedicated pic from my son of fruit

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS
Read Comments

0 Response to "Aidilfitri Yang Mengembirakan..."