My Anime Week Time..

This whole two weeks I already miss many of my favourite anime episode like Bleach, One Piece, Dragon Ball Kai, and Naruto Shippuden (all Japan anime). So, today I use my diamond time to download and watch all of them full day. Ha ha

Sudah lama rasanya aku tak bermanja, gosok-gosok, sentuh, usap-usap dan belek-belek blog aku ini. Puncanya, aku tersibuk sikit dan menyebabkan aku tak berpeluang untuk duduk dalam office. Masuk office pun sekejap, terus keluar. One Piece, Bleach, Naruto Shippuden, dan Dragon Ball Kai (anime yang aku dok layan sekarang) pun tak sempat nak download. ‘ Internet free’ kat rumah pun tak boleh pakai sebab laptop aku ada problem pulak.

Mujurlah, hari ini, Sabtu 18 Zulhijjah1430 (5 Disember 09) aku berkesempatan mendownload semua episod anime yang aku miss tu. Balik keje jam 1 p.m nanti, aku nak makan nasi ayam dekat seksyen 6 Kota Damansara, lepas tu nak layan anime puas-puas.

One piece kisah Luffy yang kelakar, Bleach kisah shinigami yang hebat berlawan, Naruto pulak kisah friendship yang kuat dan Dragon Ball Kai, diupgradekan warnanya jadi lebih menarik. Memang puas hatilah layan, walaupun aku ni dah tua, tapi jiwa kana-kanak loooo..




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS
Read Comments

0 Response to "My Anime Week Time.."