Mari Bertukang...

Assalamua'laikum... aku mengembalikan diri ini ke kancah pemblogkan. Kali ini aku nak post gambar semasa aku jalan-jalan dekat rumah sepupu aku dekat Kajang Pak Malau kajang berlipat. Bapa saudara aku and the geng (sepupu, dan dua pupu serta kupu-kupu aku) telah datang memasang wakaf @ pangkin @ geran. Aku pergilah membantu disamping mengeshot barang sehelai dua gambar mereka yang tengah pasang benda alah ni. Susah wooo.. mau satu hari bikin ini loo.

Shot ini diambil sebelum wakaf @ pangkin @ geran ini dipasang. Kelihatan orang-orang utama sedang bersiap sedia memulakan operasi pemasangan...







Kemudian, acara pemasangan berjalan dengan lancar dan memerihkan (tengah panas ni)







Sudah 80 peratus siap.......







Sentuhan terakhir sebelum siap......







Akhirnya siap jugak...




p/s-Setelah selesai, kami test dengan menjamu selera di atas wakaf ini dan aku pulang ke Kota Damansara malam tu sampai dekat pukul 11 malam. Jam 12 pergi lepak rumah dua pupu aku dan dalam jam 3pagi aku pulang tido dan bangun pulak jam 6.30 pagi. Pergi kerja....
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS
Read Comments

0 Response to "Mari Bertukang..."