Tempat Percutian Menarik @ Best Place for Holiday

Every single human in this world dream something great, beautiful and peace places for holiday. Here I list some place that you can take it as your holiday destination.

Kat sini aku post beberapa tempat yang aku rasa sesuai untuk bercuti. Aku pilih tempat ni kerana ia mengandungi misteri dari segi binaannya dan kecantikan dari segi permandangannya. Membuktikan yang Allah S.W.T Maha Kuasa dengan memberikan ilham kepada manusia mencipta sesuatu yang hebat dan membentangkan alam ciptaan-Nya yang sebegitu indah. Subhanallah...

Canadian Rockies, Canada




The Grand Canyon, United States





Cape Town, South Africa


The Great Barrier Reef, Australia



Bagi aku ni tempat yang indah dan best. Korang buleh jugak layar internet dan cari sendiri tempat-tempat menarik di seluruh dunia ini. Apa yang aku post adalah sezarah dari keindahan alam ciptaan Allah S.W.T. Selebihnya, gunakan akal korang cari sendiri.

Selamat menatap. Babai.....

Sumber Dari/ Want more? Don't shy, just visit and Thanks to- http://www.dirjournal.com/info/ten-of-the-most-beautiful-places-of-the-world/
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS
Read Comments

1 Response to "Tempat Percutian Menarik @ Best Place for Holiday"

  1. Anonymous Says:
    July 13, 2010 at 9:25 PM

    Just that is necessary.